»Finski sistem temelji na zaupanju v učitelje, zaradi česar tam že od leta 1990 nimajo šolskih inšpekcij, in predpostavki, da je učiteljica odgovorna, da ve, kaj dela, in da hoče delati v dobro otrok. Če ni tako, imajo tudi dovolj orodij, da to preprečijo.«
»Zakaj bi hotel pridobiti njihovo zaupanje? Saj si vendar učitelj!«
»Problem je, da se zahteva zaupanje s strani politike, v resnici pa taista politika ne izkaže zaupanja ne do učiteljev in ne do staršev.«
»Meni, da je potrebna diskusija o javnem in transparentnem delovanju, avtonomiji in zaupanju v profesionalno delovanje učiteljev.«
»Največ zaupanja državljanov pridobili univerzitetni profesorji, učitelji, občinski uradniki in novinarji.«
»Odziv je bil sprva precej previden, a ko so tako učitelji kot javnost videli, da gre za projekt, katerega cilj je izključno poudarjati dobre zgodbe in opozarjati na odlične učitelje in učiteljice, ki jih imamo v Sloveniji, se je zaupanje v projekt vse bolj krepilo.«
»Na splošno zveza ugotavlja, da imamo na večini šol dobre učitelje, in smo jim hvaležni, ker so predani, zavzeti učitelji.«
»Glede na naše podatke imamo v osnovnih šolah sistemiziranih delovnih mest učiteljev nekaj čez 19.000, medtem ko imamo pomanjkanja nekaj čez 700 učiteljev.«
»Zaradi karanten dijakov so odhajali v karantene učitelji. Tudi učitelji imajo majhne otroke, ki se zaradi karanten šolajo na daljavo, in ostajajo z njimi doma. Enostavno je nemogoče organizirati pouk, saj nimam učiteljev, ki bi jih lahko poslala v razred.«
»Menim, da bi učitelji v glasbenih šolah potrebovali strokovne mentorje s področja, na katerem ima otrok primanjkljaj.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju